søndag den 3. marts 2013

Scrapbooking blomst; Lisianthus

Lisianthus som jeg personligt rigtig godt kan lide, både som ægte blomst og som mine kaffefilter blomst, gør enhver buket til et mesterværk.
Lisianthus har været en yderst spændende blomst at skrive om. Jeg var på grønttovet i sommers og købte et bundt af hver forskellig lisianthus jeg kunne finde, for herefter at skille blomsterne ad til atomer. Lægge hvert enkelt blad på bordet i den rigtige rækkefølge og tegnede og fotograferede til mine skabeloner.
Resultatet for Lisianthus blev til en 12 siders beskrivelse om hvordan du selv kan lave dine Lisianthus med hovedblomst, blomsterknopper, stilk og blade.... Vel at mærke i kaffefiltre.

På billedet ses et bundt Lisianthus i kaffefiltre. Jeg har farvet blomsterne i svag lime med lys gul baggrund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar